كسراكسرا، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه سن داره

ثانيه هاي حضور تو

روز کودک مبارک💕

1399/7/18 23:20
نویسنده : مامان مرضيه
159 بازدید
اشتراک گذاری
بهترین پسر دنیا، سلام
الان که دارم برات مینویسم، پایین تختت دراز کشیدم و برات قصه گذاشتم و منتظرم بخوابی. و انگار اثری از خواب در تو دیده نمیشه.
و من خسته تر و بی حوصله تر از اونم که بی خیال خوابوندنت بشم. اره درست خوندی، بی حوصلم، حتی حوصله بازی کردن و صحبت کرذن با تو رو هم ندارم. واین خیلی اتفاق عجیبی برای ادما نیست
من ترجیح میدم وقتی حوصله ندارم دور بشم، از تو و از هرچیزی که دوستش دارم...
دلم میخواد وقتی برام حرف میزنی تمام حواسم پیش تو باشه. وقتی بازی دوست داری با تمام وجودم با کودک درونم بیام پیشت و بازی کنم باهات.
ولی واقعا این روزا شرایط سختیه. روزای استرس کرونا و روزای خستگی روحی ادما.....
بگذریم..
دیروز روز کودک بود. روزت مبارک مهربون پسرم.
از کودکیت دارم لذت میبرم و باهات کودکی میکنم. ولی خیلی وقتا هم کم میارم. کم اوردن چیز بدی نیست، نیازی نیست ادم کتمانش کنه
راستی امروز استاد شجریان، استاد اواز ایران از دنیا رفت. جو شبکه های اجتماعی پر از تسلیت و شعرها و کلیپهای تاثیر گذاره.
اینو برات نوشتم چون فک کردم شاید وقتی بزرگ میشی بخونی برات جذاب باشه.
اگه بزرگ شدی و دوستش داشتی بدون یه روزی حوالی 5.5 سالگی تو از این دنیا رفت.
تو را به اندازه تمام کسانیکه دوست نمی داشته ام، دوست میدارم

اینم بمونه یادگاری از روز کودک تو باغ خاله مریم و عمو حسین
پسندها (1)

نظرات (0)