كسراكسرا، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 12 روز سن داره

ثانيه هاي حضور تو

۲۴هفتگی و شروع استراحت دوباره

1393/9/21 19:14
نویسنده : مامان مرضيه
233 بازدید
اشتراک گذاری

سلام شازده کوچولوی من

امروز دومین روز از ۲۴امین هفته زندگیته!

چند شب پیش من و بابا جون رفتیم سونوگرافی و گفتن که الان شما ۵۴۰ گرم وزن داری و حال عمومیت خوبه!

یه سونوگرافی آنومالی هم داشتی که نشون میداد دست و پا و کلا اعضای بودنت سالمه!

واااااااای پسر قشنگم!نمیدونی چقدر خوشحالم و هر لحظه خدا رو شکر میکنم که تو حالت خوبه!

دیشب دوباره خانم دکتر به خاله ملیحه گفته که ما باید ۸ هفته دیگه استراحت کنیم پسری!

قربونپسر تنبلم برم که دوست داره همش تو خونه باشه!     

خلاصه مامانی!لان که دارم این پستو میذارم اومدیم خونه آقاجون و مراسم شله زرد پزون شب اربعینه!

عمه مژگان و پارسا جونم از مشهد اومدن و ما این روزا میآمدیم پشیمون و کلی بهمون خوش گذشته!

راستی دیشب رفتیم خونه عمه میترا و کلی چیزای خوشمزه خوردیم.

دعا  کن  مامان زودتر بتونه عکسای وبلاگتوبذاره  پسر قشنگم!

خیلی نگرانتیم کسرای من!

مراقب خودت باش عزیز دلم.ماچقلب

پسندها (1)

نظرات (1)

یه مامان
29 آذر 93 21:59
سلام عزیزم انشاالاه صحیح و سالم به دنیا میاد به وبلاگ دو تا دخترای منم یه سری بزن و نظر بده