كسراكسرا، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 12 روز سن داره

ثانيه هاي حضور تو

آغاز ماه ششم زندگی تو

1393/9/8 12:05
نویسنده : مامان مرضيه
178 بازدید
اشتراک گذاری

سلام کسرای من!

میدونم که حالت خوبه!همه همینو میگن.دکتر،سونوگرافی ،خاله ملیحه والبته خودت که داری تو دل مامان فک کنم کاراته بازی میکنی!!!!!

امروز شنبه است.بر خلاف شنبه گذشته که خیلی پر استرس و نگرانی شروع شد این هفته رو به لطف خدای مهربون آروم شروع کردیم!

شب جمعه من و تو و بابا حجت باهم رفتیم سونوگرافی دکتر میرغلامی و بعدشم پیش خانم دکتر!

 لبخند هردو شون گفتن حال تو خیلی خوبه و دیگه توی تنگ کوچیکت آب کافی واسه شنا کردن داری!

تازه برای اولین بار دکتر به ما گفت که تو ۴۴۰ گرم وزن داری پسرم!

این روزا هیچ صدایی برای من و بابا از صدای قلب تو دلنشین تر نیست!!!!

راستی تو امروز پنجمین روز از ششمین ماه زندگیت رو شروع کردی ومن امیدوارم هرروز بهتر از دیروز باشی شازده کوچولوی من!

منتظر شنیدن صدای گریه دلنشینت هستم!!!!!!

مراقب خودت باش نفس من!

قلبماچبامن حرف نزن

 

پسندها (1)

نظرات (0)