كسراكسرا، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 11 روز سن داره

ثانيه هاي حضور تو

تو آمدی و جهانم دوباره زیبا شد!!!!!

1393/12/6 23:37
نویسنده : مامان مرضيه
245 بازدید
اشتراک گذاری

شازده کوچولوی من،سلام!

پسر کوچولو و مهربون من!کسرای دوست داشتنی من!

این روزا وقتی صبح از خواب پا میشم و میبینم یه فرشته کوچولو کنارم خوابه،نمیدونی چه حس قشنگی بهم دست میده!

به دنیای من خوش اومدی فرشته آسمونی.

این روزها هرچی بخوام احساسم رو در قالب کلمات بیارم تمام لغت نامه های دنیا هم که جمع بشن باز هم کلمه گم میارن!

پسر عزیز من،مثل تک تک روزهای چیز قابل پیش بینی ۷ ماهی که گذشت،تو یه روز نه چندان سرد بهمن ماه ۹۳ باز هم من و بابا و همه خانواده رو هیجان زده کردی!

تو اومدی!بی بهانه تر و ساده تر از همه  اومدنهای دنیا!

خوشحالم که هستی!

تو این پست نه میخوام بگم چی شد اومدی،نه میخوام عکسهاتو بذارم،نه میخوام.....

فقط میخوام وقتی بزرگ شدی و این خاطرات رو خوندی بدونی متفاوت ترین لحظه هامو روز ۱۴ بهمن ۹۳ تجربه کردم!

روزی که صدای گریه ضعیف و آرومی گرد بی دردی پاشید رو همه دردهایی که اونروز داشتم!

 این روزا عاشقم!عاشق بابا حجت که هر لحظه کنارمه و تنهام نذاشته!

و البته عاشق تو که بوی بهشت میدی و رنگ زندگیمونو عوض کردی!

خوابهای خوب ببینی پسر بند انگشتی من!!!!!

پسندها (5)

نظرات (0)