كسراكسرا، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 11 روز سن داره

ثانيه هاي حضور تو

گذشتن از مرز یک کیلو!!!!!

1393/10/23 13:13
نویسنده : مامان مرضيه
213 بازدید
اشتراک گذاری

کسرای من سلام!

مطمئنم که خوبی نفسم!الانم به نشانه تایید یه لگد محکم حواله دل مامان کردی پسرم.

امروز آخرین روز هفته ۲۸ زندگیته و من هر روز از روز قبل خوشحالترم که هستی!

چند شب پیش رفتیم برای چکاپ ماهیانه شما و غیر از اینکه یه کم آب تنگت کم شده بود خبر دیگه ای نبود!خوشحال و خرم بودی و دکتر سونوگرافی گفت به نظر لجبازی و دوست نداری مثل همه بچه ها بچرخی و خیلی شیک و مجلسی تو شیکم مامان وایسادی!

وااااای نمیدونی چقدر ذوق کردیم وقتی فهمیدیم ۱۱۰۵ گرم وزن گرفتی!پسر قوی و بزرگ مایی شما!

راستی شما برای اولین بار رفتی عروسی!شب جمعه گذشته یعنی ۱۸ دی ماه نامزدی سودابه جون دختر عموی مامان بود که امیدوارم خوشبخت باشه!

چند تا عکس هم آوردم واست که مال اولین باریه که ۳تایی رفتیم خارج شهر!و همون روز واسه اولین بار شما تکون خوردی!

خب برایم سراغ عکسها:

 

م

یه سفره نهار کوچولو و سرپایی با حضور کسرا در دل مامان

 

بابا حجت و فصل مورد علاقه اش پاییز!

مامان و کسرا در حال گرم شدن و لذت بردن از آتیش

اولین سلفی سه نفره ما

:-)و خلاصه این بود عکسهای یه روز پاییزی ۳نفره!

پسر عزیزم!آرزو میکنم کنارت پاییزها زیباتری رو تجربه کنم!کن از روزی قشنگیهای پاییز رو درک کردم که با بابات آشنا شدم!امیدوارم حالا که تو هم میای پاییزها دل انگیزتری رو بگذرونیم!

منتظر روزهای خوب کنارت بودن هستم!

به فرشته های نگهبانت سلام منو برسون و بگو از فرشته کوچولوی من خوب نگهداری کنن!

 

 

 

پسندها (3)

نظرات (0)