كسراكسرا، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 11 روز سن داره

ثانيه هاي حضور تو

اولین یلدای ۲/۵ نفری ما

1393/10/1 14:04
نویسنده : مامان مرضيه
237 بازدید
اشتراک گذاری

زیباتر از این چیست که شب پا شده باشد

در حادثه موی تو یلدا شده باشد 

تا ابر تو را پیرهن و ماه کلاهت

خورشید برای تو متکا  شده باشد

سلااااااااااام پسر قشنگ ما!خوبی مامانی?تو دل مامان خوش میگذره?

یلدات مبارک کسرای من!هورا

یلدا بزرگترین شب ساله و من دیشب اولین یلدای با تو بودن رو تجربه کردم!دیشب به خاطر اینکه وفات بود شب یلدا رو به شب جمعه منتقل کردیم و قراره برایم امسال خونه آقاجون!

دعا کن سالم باشی سال دیگه بگیم همه بیان خونه ما!

امروز صبح مامانی اومده پیش ما و البته یه مهمونم داشتیم که خاله آزاده بود!

خاله آزاده یه کادوی خوشگل برات آورده و من عکساشو واست مبذارم!این اولین اسباب بازی تو بود و خیلی بامزه است جیگر من!

خبر خاص دیگه ای نیست پسرم.راستی یادم رفت بگم دیروز تو برای اولین بار یه جوری سکسکه میکردی که من و بابا کاملا می‌دیدیم تکوناتو!

خیلیییییییییی حس قشنگی بود نفس مامان!

اینم عکس اولین اسباب بازی تو که آزاده جون مامان امیرحسین برات خریده!ومن امیدوارم همون طور که من و آزاده جون علاوه بر دختر خاله دوستانی خوبی بودیم شما هم دوستانی خوبی بشین واسه هم!

اینم اولین اسباب بازی شما که آزاده جون مامان امیرحسین(دخترخاله مامان) واست آورده

تا خبرا و خاطره های خوب بعدی خداحافظقلب

پسندها (1)

نظرات (0)