كسراكسرا، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 12 روز سن داره

ثانيه هاي حضور تو

بی قرار تو ام و .......

1393/9/5 13:28
نویسنده : مامان مرضيه
159 بازدید
اشتراک گذاری

پسر شیطون مامان 

سلام

این دومین باره که دارم برات می‌نویسم!البته بعد از کلی نگرانی!!!!!!

هفته ای که گذشت خیلی هفته سختی واسه همه ما بود.البته تو که همچنان تو دل من به شیطونیات ادامه میدادی!!!!!

یه ذره شیطونیات زیاد شده بود مامانی رو ۴روز خوابوندی تو بیمارستان!

تجربه خیلی خوبی بود برای من.خیلی نگرانت شدم ولی خیلی چیزای تازه هم یاد گرفتم!

نمیدونی چقدر بیشتر تو این روزا بهت وابسته شدم........

توی هر ثانیه برای سلامتیت و اینکه هنوز دارمت خداروشکر شکر میکنم!

بعضی وقتا یه تلنگر کوچیک لازمه برای اینکه آدم دوباره به خودش بیاد!

تو چند روز گذشته مامانی و بابا حجت رو خیلی اذیت کردیم ولی مطمئنم یه روز مرد بزرگی میشی و واسه جفتشون جبران میکنی نفس من!

الانم خاله مریم پیش ماست و خاله ملیحه هرروز میاد صدای قلب مهربونتو واسم میذاره.

من سعی میکنم مراقبت باشم ولی تو هم مواظب خودت باش پسری !!!!!!

سعی میکنم زودتر آلبوم عکس وبلاگم راه بندازم.

من و بابا هرکاری میکنیم تا تو خوب باشی بامن حرف نزن

قلب

بی قرار تو ام و در دل تنگم گله هاست

آآآآآآآه بیتاب شدن عادت کم حوصله هاست

مثل عکس رخ مهتاب که افتاده در آب

در دلم هستی و بین من و تو فاصله هاست!!!!!!

پسندها (2)

نظرات (0)