كسراكسرا، تا این لحظه: 9 سال و 2 ماه و 18 روز سن داره

ثانيه هاي حضور تو

ترک اعتیاد

1398/6/30 1:15
نویسنده : مامان مرضيه
199 بازدید
اشتراک گذاری

پسر ۴ سال و ۷ ماه و ۱۶ روزه من سلام.

میدونم چند ساله به وبلاگت نرسیدم عزیز دلم ولی تو این مدت توی اینستاگرام برات ثبت خاطره میکردم.

امشب برای تو شاید شب سختی بود با بغض خوابیدی و من هنوز از بغضت نتونستم بخوابم.

امشب تو با همه شیشه شیرهات خداحافظی کردی و ما بهت گفتیم شب که خوابی اقای شیر فروش یا به قول بابا حجت ،میلک من میاد و شیشه ها رو میبره و یه هدیه جاش میذاره 

وقتی نمیتونستی ازشون دل بکنی،یادم اومد که چقدر بدبختی کشیدم تا تونستم با شیشه بهت شیر بدم و حالا تو چقدر برای جدا شدن ازش غصه میخوری.

نمیدونم چه چیزهای دیگه ای رو قراره به اجبار و با تلاش بهت بدم و تو رو بهش وابسته کنم و بعد یه روز بخوای اینجوری با غصه ازش جدا بشی.

ولی این یه رسمه توی دنیای ادما.

خوب بخوابی فرشته ی کوچولوی من😘😘

تو بزرگ مرد کوچک خونه ی مایی.

 

پسندها (4)

نظرات (2)

عمه فروغعمه فروغ
30 شهریور 98 12:09
خدا حفظش کنه براتون
عمه فروغعمه فروغ
30 شهریور 98 12:09
ممنون میشم ما رو  دنبال کنید🌹